Ahmet Nesin's Blog

Ocak 19, 2013

BEN BAĞRIŞ DEDİM BANA YÜKSEK SESLE BARIŞMA…

Filed under: Uncategorized — ahmetnesin @ 6:05 am

BEN BAĞRIŞ DEDİM BANA YÜKSEK SESLE BARIŞMA…

Ben barış mı dedim, demişimdir, demişimdir de sana mı dedim, sana demedim ki, ben ona dedim, esasında ona derken de tam olarak ona demedim, onun yanındaki buna dedim, hayır yanımdaki buna demedim, onun yanında şu vardı, ben ona dedim, ne anlamaz adamsın ya, şu diye gösterdiğimi misal olsun diye gösterdim, esasında şu dediğim ona demedim, şu diye gösterdiğimi anlatırken ben ona dedim ama niye üstüne alındın ki, o o sen değilsin ki, aynı bunun bu, şunun şu, senin sen olmadığın gibi,

Ben onu gözaltına alırken, pardon ben karışmazken gözaltılara neden alındığını nereden bileyim, sadece beni sevmiyorlar demişim, bu suç mu, suç olsa beni gözaltına alırlar, ben onları anlamıyorum, gereğini yapın diyorum ya öldürüyorlar yada tutukluyorlar, ben onu demedim ki, benim söylediğim bu, bunu söylerken ben esasında şunu ifade etmek istemiştim, onu, bunu, şunu anlamayan, ondan, bundan yada şundan nedenlerle bişeyler yapıyorsa, bişeyler yaparken o şeyleri göz önünde bulundurduysa ve şu şeylerden uygulamaya geçtiyse benim suçum ne olabilir ki,

Peahhh, ben barış derken oradakilere dedim, oradakilere deyince sen buradaki olarak neden üstüne alındın ki, sen hem şurada ikamet edeceksin hem de buradaki gibi oradakinin haklarından faydalanacaksın, var mı öyle beleşe barış,

Hem sen bundan alınmadın ki, ondan alındın, ondan alınınca senin esas şundan dolayı şeylerin çıktı, şeylerinin ne olduğunu ben nereden bileyim, bunlardır mutlaka,

Ben barış mı dedim, demişimdir midir miyim bilemiyorum, dediyem dedim, barış dedim diye niye bağrışıyorsun da barışmıyorsun, insan bundan tutuklandı diye barışmaz mı, çok bencilsin çok, ben oraya gittim, orada buradakileri konuştum, şurada oturduğumda bana oradaki buradan dedi ki,

Oradaki oradan konuşmalı, buradan konuşursa orası burası sayılmaz ki, hele şurası hiç sayılmaz, oradaki burada olsa ona orada demezler burada yada şurada derlerdikine, tıpkı şuradakinin de buradaki yada oradaki olmadığı gibi, bir de bunlara türkçe mi öğreteceğim, oradan burası nasıl gözüküyor bilemem ama oradan oranın nasıl gözüktüğünü iyi bilirim,

Ben bağrış mı dedim,

Sen beni, benden, oradaki gibi buradan,

Şurada mısın mı,

Barış barış bağrış mı olur,

Orada bağrış var diye burada niye olmasın aynı şuradaki gibi,

Ben orada Bağrış dedim, bana yüksek sesle barışma…

1 Yorum »

  1. Türkiye’de ve hatta bütün Dünyada baris adina yapilan bütün siyasal söylemlerin kisaca bir özeti olmus. Sahi BARIS ne demektir?

    Yorum tarafından Mustafa Asci — Ocak 20, 2013 @ 12:48 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Yorum bırakın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.