Ahmet Nesin's Blog

Eylül 18, 2013

GÜLEN’DEN KORKMASAN ABD’Yİ Bİ KALEMDE SİLERSİN ERDOĞAN 1!..

Filed under: Uncategorized — ahmetnesin @ 5:35 am

GÜLEN’DEN KORKMASAN ABD’Yİ Bİ KALEMDE SİLERSİN ERDOĞAN 1!..

 

İşin zor Erdoğan, kendinin bile tahmininden zor. Neden zor olduğunu aklımda kalanlarla sıralamaya çalışacağım, bu yazı uzun sürebilir, Sanırım 2 yada 3 yazı olacak, kendimce anlatmaya çalışacağım. Doğal olarak sen benim yazdıklarımın çoğunu inkar edeceksin ama olsun, ben yazayım da sen inkar et…

Öncelikle senin Fethullah Gülen diye bir derdin var. Kim ne derse desin, sen yada senden öncekiler ne kadar akıllı, sempatik, karizmatik, vatansever olursa olsun Nurcu tarikatının desteklemediği kimse neredeyse hiç iktidar olamadı. Bu Adnan Menderes’ten Demirel’e, Necmettin Erbakan’dan Turgut Özal’a, Bülent Ecevit’ten senin dönemine kadar böyle olmuştur. Diğer tarikatların da etkisi vardır ama onlar aynı dönemlerde değişik partileri desteklemişlerdir.

İşte sen aynı mantıkla iktidara geldiğini unuttun. Onlarsız da kendinin çok şey becerebileceğini sandın. Senin de mezun olduğun İmam Hatip Liseleri hepiniz için çok önemliydi ama aklına oradan yetişenlerin büyük bir çoğunluğunun Fethullah Gülen tarafında yer alması senin bütün planlarını alt üst etti.

Evet sen şu an onun egemenliği altında bulunan emniyet ve savcı-hakim grubuna egemen olamıyorsun. Bu seni gerçekten zor durumda bırakıyor. Kendine göre gereksiz Ergenekon ve benzeri darbe ve darbe girişimi tutuklamalarından rahatsızsın. Bunu kimileyin açık dille de söylüyorsun zaten. Ama adamların çoğu Gülen’in tarafında olduğundan elinden bişey gelmiyor.

İyi yada kötü, doğru yada yanlış, sen bu ülkenin başbakanısın ve bir genelkurmay başkanı atamışsın. Ve şimdi o genelkurmay başkanı terörist damgasıyla hapiste. İşte bu senin için zor bir durum, sonuçta senin güvencenle o yere gelmiş ve sana darbe yapmaya kalkışmaktan hapiste. Bunu halka anlatmak zor, “Ben yanılmışım…” desen bitürlü dert, “Ben biliyordum ama elde bitek bu vardı!..” demek başka bir dert.

Gezi olaylarında yada devam eden ODTÜ olaylarında da aynısını yaşıyorsun Erdoğan. Polis Gülen’in elinde, kabinedeki en önemli arkadaşlarından biri olan Bülent Arınç onun yakın adamı, polis gaz bombasıyla, plastik mermiyle gençleri öldürüyor, sen olayı üstlenmek zorunda kalıyorsun. Sen olayı üstlenmek zorunda kalırken Bülent Arınç yada Abdullah Gül polis şiddetini halka şikayet ediyor.

Bunları yazarken sakın yanlış anlama, senin onlardan yada onların senden daha demokrat olduğunu söylemiyorum, o konuda ikiniz de birbirinizden betersiniz ama sen parti başkanı ve başbakan olduğundan ve seçimlere doğru biraz demokrat gözükmeye çabalayacağından bir katakulliyle karşı karşıyasın. Açık anlatmak gerekirse tam bir Fethullah Gülen komplosuyla karşı karşıyasın. Doğal olarak bu biraz ABD komplosu kokuyor. Darbelere karşı olduğunu söyleyip darbeci generalleri savunur hale getirdiler seni. Kimi demeçlerin ulusalcılarla aynı noktaya gelmeye başladı zaten.

Hani aranızda bir inatlaşma var ya, o senden bidahaki milletvekili seçimlerinde belli sayıda milletvekili istiyor sen de ona o kadarını veremeyeceğini, sıfıra yakınını vereceğini söylüyorsun ya, bunun ceremesini belediye seçimlerinde çekeceksin.

Bak şimdiden yazıyorum, belediye seçimlerinde Ankara ve Istanbul elden gitti Erdoğan, onları da Fethullah Gülen destekli CHP kazanacak gibi gözüküyor. Mustafa Sarıgül şimdiden 2 puan önde gözüküyor da bunu şimdilik açıklamıyorsun. Sen İzmir’i, Diyarbakır’ı almayı planlarken öyle şehirler ve ilçeler elinden gidecek ki, kimilerine ben bile şaşıracağım. Bu seçimlerden sonra Gülen’le yeni bir pazarlığa oturur musun yada tam defterden siler misin bilemem ama yarın yazacağım bu yazının devamından sonra işinin zor olduğunu biliyorum. Tansu Çiller nasıl unutulduysa, sen de o noktaya doğru koşar adım gidiyorsun Erdoğan.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Reklamlar

1 Yorum »

  1. Üzgünüm ahmet bey ankara’da şayet aday olursa cemaat melih beyi destekleyecek içinde biri olarak bilin.

    Yorum tarafından emre — Ekim 20, 2013 @ 12:56 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

%d blogcu bunu beğendi: