Ahmet Nesin's Blog

Şubat 12, 2016

O JÜBÜK KİTAPINI OKUMICAKTINIJ RİJEP TEYP EYDOĞAN!..

Filed under: Uncategorized — ahmetnesin @ 7:00 am

O JÜBÜK KİTAPINI OKUMICAKTINIJ RİJEP TEYP EYDOĞAN!..

Janım şigarayı bırakan din kardişlerim,

Öndeki gel şeni bi öpcem. Gel gel najlanma, gel yanıma, alt tarafı bi öpüjem… Bu aydınlara, enteylere inanmayın şij, bunlar şigaraya cıgara derler, cigara derler, sigara derler, bunu hep şiji kandırmak için şöylüyodırlar eşaşında.

Roman kardişlerim üzerlerine mi alınmaşınlar ama bu şigarayla alkol hep romandan bulaşıyordur bizatihi. Gel şeni bi öpçem. Ohşşşş…

Bakın şije bir hatıratlı anımı anlatim. Bendenij var ya, pırıl pırıl bir çocuktum. Arkadaşımlarımın mijketlerini bile çalmazdım, pardon yer değijtirtmejdim hiç. Bigün kötü bakıjlı biri bana bi kitap verdi. İsteyerek sanmayın sakın ha, korkumdan okudums, iki önüm göjüme akşın ki korkudan, yoksa niye kütüphane okim, ben alkolik miyim. Adı “Jübük” kitabenin.

Kitabeyi bilirsiniz zati, onu hakiki en öz Türkler yajmıştırdırlar. Bu Avrupalı bijden öğrenmiştir midir derler hep. Bu “Jübük” var ya bu “Jübük”, gel seni öpjem… Daha üç-bejinci sayifadayım janım şigara çekti. Adam düpedüj dolandırıjı, halkımı kazıklıyor. O zaman böyle dilim, yoksa adamı dilim dilim yaparım, heytttttttt pe “Jübük”…

Daha on sayfa okudum ki içki içijem diye tutturdum, dayanamıyom, adam da her yol var, çok etkilendim çok. Ben de dedim bunun gibi olcem ama kitap bu, durduğu gibi durmuyo, adamı etkisisi altına alıyo, ben de dedim “Jübük” oljem, hatta geçcem onu. Yazarı Ajij Neşin beni böle yaptırmıştır zati…

Bu “Jübük” bildiniz gibi değil sevgili şigarayı bırakanlarım, hep yalan söylüüü ama halkı inandırıyo, kandırıyo. İlçesisinin bajkanı bile olmuj, acip biri yaa. Gel seni öpcem, bi da janım çekti…

Sonra bide bi şiir okudumuştum bigün, şiire bak şimdi “Rakı şişesin de balık olsam”, “S”siz semaptik duydum balığa, siz bilir misiniz, empati diyolar. Kuruş o kuruş, balık olmayınja böle oluyomuş,

Hem şij bimezşiniz, bunlar hem kitapşıj hem de şok şok kitap okurlardır, şenin benim gibi deil, kitap okur sonra ijip ijip Türkiye’yi kurtarır. Penim kimi yapsana, okuma, ijme ama kurtlar vatanı.

Heytttttttttt nerde kalmıjdık… Kitap kötüdür, çok kötüdür. Sen bakma peygamberimizin okuyun demesine, denemiş, sınamıjtır o. Zate bizimkisi yazılmayıp ki, gökten gelmij, işte bunlar okuyup buna da faili mejhul diyo, okumayın sakın, gel seni bi öpcem…

Yorum Yapın »

Henüz yorum yapılmamış.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

