Ahmet Nesin's Blog

Eylül 13, 2016

ERDOĞAN YAĞDANLIKLARI!..

Filed under: Uncategorized — ahmetnesin @ 11:21 am

ERDOĞAN YAĞDANLIKLARI!..

  • Sonuna kadar haklısınız sayın Erdoğan!..
  • Hangi konuda haklıyım?..
  • Her konuda efenim…
  • Ama dün TV’de söylediğine ben katılmıyorum…
  • Eşekliğimdendir efem, yanlış söylemişimdir, beni diğer konuklar kandırmıştır.
  • Anladım ama bugün yazdığın da bana göre ters.
  • Ama nasıl olur efem, sizden alıntı yaptım.
  • Olabilir de ben 2 saattir öyle düşünmüyorum ki!..
  • Ne güzel söylediniz efem, ben de 2 saattir sizin gibi düşünüyorum.

Yukarıdaki yazıyı istediğinize uyarlayabilirsiniz, hiçbiri birbirinden zerre kadar sekmez. Bunun tıptaki adı olmalı ama ben bilmiyorum. Bir gazeteci-yazar olarak bilmiyorum demem size garip gelebilir ama söz bunu bir doktor arkadaşıma sorup, ben de size bu konuda uzmanlık taslayacağım. Hatta bu konuda beni TV’ye çıkarırlarsa, bu konunun uzmanı doktoru alt edeceğim, ben de halt edeceğim.

TV’leri izlediğinizde, gazeteleri okuduğunuzda karşılıklı halt etme yarışında insanlar güruhu görüyoruz. Sadece basında da değil, bunların arasında bakanlar da var, eski komutanlar da var. Konuşmalar aynı şu düzeyde geçiyor:

  • Sayın moderatör, aslında sayın Erdoğan’ın dediği gibi at iziyle, it izini birbirinden ayırmak lazım.
  • Evet ama sayın haltbaşı, sayın Erdoğan 10 dakika önce at iziyle, it izinin birbirine karıştığını söyledi…
  • Aaaa, üstüme iyilik sağlık, zaman ne kadar çabuk geçiyor. Ama ben bu izlerin karışacağını söylemiştim, demek 10 dakika önce karıştı ha, zaman ne kadar çabuk geçiyor, sayın Erdoğan sonuna kadar haklı, karıştı efem, çok fena karıştı…

Ne yalan söyleyeyim, ben bu konuyu sonuna kadar araştıracağım. Mesela Numan Kurtulmuş denilen kişiliğin psikolojisi beni çok ilgilendiriyor. Erdoğan’a söylemediği kalmadı, sıkıldıkça aşağılıyordu, onu bilgisizlikle suçluyordu, şimdi halt adamı, pardon has adamı…

Erdoğan barış getireceğini söylerken Efkan Ala’yı içişleri bakanı yaptı. İlginçtir Efkan Ala, valiliği sırasında Diyarbakır’da bu işin savaşla çözülmeyeceğini söylüyordu, barışın yerinin meclis olduğunu savundu ve o dönemde Diyarbakır’da sevildi de. Sivil toplum kurumlarıyla bunu tartıştı yıllarca.

Erdoğan ne zaman barış girişiminin kendisine kâr getirmediğini gördü ve Kürtlere düpedüz savaş açtı, en güvendiği Efkan Ala’yı bir kalemde harcadı ve yerine Süleyman Soylu’yu getirdi. Kim bu Süleyman Soylu, Mehmet Ağar yetiştirmesi, Erdoğan’a neredeyse küfredecek kadar eleştiren birisi. Şimdi Erdoğan’ın en önemli bakanlığında halt etmeye başladı.

Sadece bunlar mı, Ergenekon yada Balyoz davalarından hapis yatanlara bakıyoruz, TV’lere çıkıp bu işin 17-25 Aralık aralığında belli olduğunu, bunun bir FETÖ darbe girişimi olduğunu söylemekte yarış halindeler. Anlayacağınız hırsızlık iddialarının alayı yalan, hiç öyle bişey olmamış, o telefon konuşmalarının topu düzmece, görüntüler sahte. Ve Erdoğan şimdi o subaylarla beraber iş yapıyor, sarayın güvenliği bile onlarda.

İşte söylemek istediğim bu, bütün bunların hastalık olarak tıpta bir adı olmalı, bunu bulana kadar uğraşacağım ve dalımda uzman olup size açıklayacağım. En fazla doktorla 15 dakika görüşsem olur, hadi beni de uzman kadrosuna alın, boş uzman var, boş uzman var…

 

1 Yorum »

  1. Ahmet hocam
    Umarım Bilimsel analizinizi okuyacak kadar bu ülkede kalırız🤔

    Yorum tarafından Ayhan şanlı — Eylül 13, 2016 @ 6:52 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Yorum bırakın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.