Ahmet Nesin's Blog

Ocak 9, 2017

BENİ VATANDAŞLIKTAN ATAMAZSIN ERDOĞAN…

Filed under: Uncategorized — ahmetnesin @ 12:24 am

BENİ VATANDAŞLIKTAN ATAMAZSIN ERDOĞAN…

Yeni bir kanun hükmünde kararname çıktı, davası olanlar, duruşmaya gelmez ve yurt dışında oldukları tespit edilirse, bakanlığa bildirilecek ve vatandaşlıktan atılacak. Bu karar siyasi mi, ticari mi onu anlayamadım. Çünkü darbe komedisi sonrasında yurt dışına çıkan yada kaçan Fethullah Gülen ekibi var ki, onların çok ciddi birikimleri var ve böyle bir durumda bunların mallarına el konulacak.
Gerçi öyle bir adam var ki iktidarda (Artık adını yazmak istemiyorum) insanların mallarına el koymak için vatandaşlıktan çıkartmayı beklemiyor, başka bir kanun hükmünde kararnameyle bunu yapabiliyor. Zaman Gazetesi yazarlarına uygulandı bu iğrençlik, şair Hilmi Yavuz’un evlerine bile el koydular. Durum şimdi ne aşamada bilmiyorum, utancımdan ve üzüntümden sormaya çekiniyorum.
Sadece Zaman Gazetesi yazarlarına da değil, bisürü işyerine o mantıkla el konuldu, kimi derneklerin mal varlıkları oğluşunun derneğine verildi, mallarına mal, paralarına para kattılar. Dernekleri bilemem ama ben el konulan işyerlerinin zamanı geldiğinde geri alınacağını ve bunlara çok ciddi faiz ödeneceğini biliyorum. Büyük olasılıkla yaşadığımız karmaşa azaldığında AHİM sadece bizimle uğraşacak gibi geliyor.
Adını yazmak istemediğim adam bu yeni KHK ile hedef olarak sadece Fethullah Gülen ekibini seçmiyor esasında. Her darbe sonrası olduğu gibi devrimcilerle uğraşmaya başladılar. Yeni KHK ile barışa imza atan akademisyenleri işlerinden çıkardılar. Gazeteleri, radyoları, televizyonları kapatılan binlerce gazeteci var, onlar da aynı endişeleri yaşıyorlar.
Bahsettiğim lümpen adam yurt dışındakilere çok net bişey söylüyor esasında:

– YA SANA HAKSIZ YERE DE OLSA AÇTIĞIM DAVANA GEL SENİ TUTUKLAYAYIM,
– YADA SEN GELME, BEN SENİ VATANDAŞLIKTAN ATAYIM, SONRASINI SEN DÜŞÜN…

Önce şunu söyleyeyim, Özgür Gündem Gazetesi’nin onurla yaptığım 1 günlük genel yayın müdürlüğü için açtığın davaya gelmeyeceğim. Açtığın davadan dolayı 11 gün hapis yattım ve bundan hiç gocunmadım. Ama bundan sonra açtırttığın bu saçmasapan davadan dolayı –ne kadar olduğunu bilmediğim- bir süreyi hapiste geçirmek gibi bir niyetim yok.
Gezi olayında sonra ölen gençler için “Ateş etme emrini polislere ben verdim…” diyen senin gibi bir diktatör benim vatan sevgimi sorgulayamaz. Sur’da yada benzeri yerlerde yaptırdığın katliamları gördükten sonra senin nasıl biri olduğunu çok anlatmama gerek yok aslında.
Pek değil kitap yazı bile okuduğunu sanmam ama yardakçıların anımsayacaktır: “Ülkeyi Darbeye Zorluyorsun Erdoğan” diye bir yazı yazmıştım. Bunu bilerek yaptın, çünkü tek derdin paralarını kurtarmak. Bu kadar paran olmasa esasında başka ülkeye kaçacaksın ama bunca çalıntıyla seni hiçbir ülke kabul etmez, taşımaz. Örneğini oğlunu İtalya’ya göndererek yaşadın zaten.
Bundan dolayı beni vatandaşlıktan atman da pek umurumda değil. Çünkü ben vatan sevgisini senin gibi algılamıyorum, verdiğin nüfus kağıdı yada pasaport benim için sadece birer meta. Ben vatan sevgisini bu yaşıma kadar hiç kaybetmediğim devrimci ruhumla yaşıyorum. Bu yaşıma kadar özgür bir ülkede yaşamak için kendimce elimden geleni yaptım, bundan sonra da yapacağım. Kürtlerin dilleri ve kültürleri serbest olana kadar, Türkiye’ye barış gelene kadar, işçilerin haklarını alana kadar, aklına gelen ne kadar demokratik karar varsa, hepsi uygulanana kadar bu savaşıma devam edeceğim.
Sen bunları anlayamazsın, bir gün iktidara geldiğimizde partimden istifa edip, bağımsız bir aydın olarak, onun yaptığı yanlışları eleştirmek, yapmadıklarını yazmak ve anımsatmak için yaşayacağım.
Avrupa’ya gönderdiğin 6 bin kişilik katil ordusunu da biliyorum. Onların gönderdikleri mesajlar elimizde. Ama unutma, hepsi sağlam çıkmıyor, aralarında ötenler var. Bunlar beni yada arkadaşlarımı korkutmuyor. Evimize, derneğimize kadar giren bu cani kılıklı adamlardan biri şu an Almanya’da tutuklu. Bu konuda Almanya devletinden yediğin fırçayı ben biliyorsam, sen de haydi haydi biliyorsundur.
Tahliye olduğum gün evimin fotoğrafını çeken ve gece yarısı balkondan girmeye çalışan şerefsiz ne kadar senin emrindeyse, buradaki MİT elemanları da senin elinde. Umarım bigün OHAL ilan edildikten sonra neden daha çok bombalanma yaşandığını anlatırsın bu halka.
Elinden geleni ardına koyma lümpen adam ama şunu hiçbir zaman unutma: BEN VATAN SEVGİSİNİ SENDEN ALMADIM.

1 Yorum »

  1. Durumdan vazife çıkartıp. Kendinizi germe yın. Güncel fikirlerinizi açıklayın. Geçin.
    https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10154883810083048&id=687898047

    Yorum tarafından Salihemin — Ocak 9, 2017 @ 6:12 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Yorum bırakın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.